Wat doet een Personal Trainer?

Personal trainer Made

 

 

 

 

 

Wat doet een persoonlijke trainer?

Personal trainers zullen meestal gecharterd zijn bij bedrijven of verenigingen om al hun cliënten te helpen terug te keren naar hun oorspronkelijke doel. Gewoonlijk zullen personal trainers hun klant adviseren over diëten en vervangende trainingen om hun huidige gewicht te helpen verliezen of behouden. Een goede personal trainer heeft een enorme hoeveelheid kennis en ervaring in het helpen van individuen om terug te keren naar hun oorspronkelijke vorm en is altijd op zoek om te helpen op de gebieden van verbetering. Ten slotte zal een personal trainer individuen helpen om het maximum uit hun favoriete sport te halen door wedstrijdprestatiegegevens te analyseren en een geschikt fysiek trainingsprogramma te plannen.

Tot de gebruikelijke taken van een personal trainer behoren handelingen als een afspraak bij de dokter, het vervangen van een heup, het aanpassen en aanpassen van boten, en het coördineren van sport en vrijetijdsbesteding.

Hoe vind je een goede persoonlijke trainer?

Er zijn altijd stijlen en competenties van personal trainers, daarom is het erg belangrijk om meteen een goede personal trainer te vinden om een gepersonaliseerd trainingsprogramma te hebben. Het is niet moeilijk om een goede personal trainer te vinden aangezien er wedstrijd centrale organisatie zijn met veel individuen die een personal trainer willen worden. Of u nu thuis, alleen of tegen betaling wilt trainen, een goede personal trainer zal u helpen om een zeer efficiënt trainingsprogramma te krijgen dat efficiënt voor u zal werken.

Enkele mogelijke opleidingsprogramma’s:

Gewichtheffen

Gewichtheffers zijn ongebruikelijk, maar goede personal trainers zijn te vinden in oefen- en wedstrijdteams. Een ervaren personal trainer kan bekwaam genoeg zijn om u te leren gewichtheffen. In uw trainingsprogramma zullen personal trainers verantwoordelijk zijn om u de juiste uitvoering van de lifts aan te leren, en om u te helpen uw techniek en snelheid te ontwikkelen.

Trainingstechnieken

Je moet je hele lichaam trainen om effectief te kunnen zijn in elke sport waarbij je moet springen, rennen, zwemmen, gewichten heffen en je favoriete videospelletjes spelen. Je traint niet alleen je lichaamsspieren, maar ook je hersenen, je geest en je flexibiliteit. Je moet je lichaam en je hersenen trainen zodat je de lichaamsfunctie die je in gedachten hebt, kunt domineren.

Regelmatig sporten

Zodra u een trainingsprogramma hebt opgestart, zal een personal trainer uw vooruitgang volgen en u bijsturen in het proces van inflatie om u naar het volgende niveau te brengen.Personal training zal ook verantwoordelijk zijn om ervoor te zorgen dat u het programma correct volgt, en de rustperiodes en routines aanpast om de vorm die u wilt beoefenen te optimaliseren.

Hamstring training

Bij elke gordeltest moet je misschien 2 weken lang de hamstringoefening doen. In twee weken moet u uw gewichthefscore hebben verhoogd, wat een score is van hoeveel herhalingen u kunt doen. Na twee weken zal uw personal trainer u evalueren en krijgt u een nieuwe test om door te gaan naar het volgende trainingsniveau.

Als je dit schema negeert, kan het zijn dat je uiteindelijk niets oefent. Je moet je aan je trainingsplan houden, en tegelijkertijd tijd vinden om je hamstrings te oefenen. Misschien heb je een maatje nodig om je te helpen. Als je de geloofsbrieven van je personal trainer wilt horen, kun je dat doen op de websitehttp://www. gradientpro.com/personaltrainertraining/

Kalveren verhogen

Kuiten optrekken doe je door je eigen hielen omhoog te brengen terwijl je de kuiten onder de dijen houdt. De kuiten moeten een hoek van 90 graden houden tussen de dijen en de onderbenen.

Herhalingen en rust tussen sets

Je moet ervoor zorgen dat je rust hebt ingepland tussen elke set. Denk niet dat je meerdere sets kunt vervangen om de rusttijd goed te maken. Dit zal er alleen maar toe leiden dat je jezelf bedriegt.

Bij het oefenen van de calf raise, til je je hielen op tot je kuiten parallel zijn met de vloer. Voel de branderigheid als u deze techniek met beide kuiten uitvoert, het bovenbeen en het onderbeen.

Calorieën verbranden

Je moet verstandig nadenken over de manier waarop u uw training zal instellen. Je moet een goed doel voor uw training te krijgen als je wilt een goed lichaam uitpuilende spieren kijken. Het handhaven van een regelmatige training zal zeker houden u slanker als je altijd de buik spier om u te ondersteunen.

lees meer:

Leave a Reply

Your email address will not be published.